Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KASHAVOLCOM | użytkownik

imię i nazwisko adresOWNLAND zarejestrowany15.05.2008 @17:35:26 ostatnio na stronie27.12.2009 @23:22:18

KASHA BY NU_MI http://nu-mi.deviantart.com/gallery/
http://www.digart.pl/praca/3659798/145823.html


There is nothing more horrible that imagination without taste




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.myspace.com/bonbonart Gadu-Gadu10350134
digarty19 komentarze404 posty na forum0

komputer / sprzęt
(za) dużo myśli w głowie

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cosmalabadeusz    29.06.2009 @10:42:28
to chyba zalezy glownie od tego komu zadasz to pytanie
~cosmalabadeusz    23.06.2009 @22:36:03
w takim razie rysunek jest zupelnie na serio?
~Propi    23.06.2009 @14:42:51
Tak, pod poznaniem
~Skywalker    22.06.2009 @22:25:06
~Pixarcell    22.04.2009 @23:48:24
dzieeen.....kuuuu....jeeeee.....my.... :P
~PorcelainHeart    16.04.2009 @00:51:36
no to ja sie cieszę. ;]
_______
Paris, je t'aime!
+thellirien    10.04.2009 @10:47:05
_______
Tszt
~nessti    25.02.2009 @22:22:12
dzięki.
pozdrawiam.
~monikita    25.02.2009 @20:25:49
a to tylko cieniowy autoportret :B
dzięki pozdrawiam
~Grimm    22.02.2009 @22:09:15
kawowocynamonowo
_______
"Same old song, just a drop of water in an endless sea.."
ee.. często odświeżam


~arielr    20.02.2009 @16:25:51
?
~00livia    11.02.2009 @23:41:44
~Qwak    11.02.2009 @21:38:52
I'm happy
I'm feeling glad
I've got sun shine in a bag
_______
Wiem ze to dziwne ale uzywam pelnej skali ocen.
~cristobal    10.02.2009 @08:48:39
hehe. witam panią.
~Kidi85    09.02.2009 @22:18:15
dz
~159    02.02.2009 @23:07:46
dziekii za kmnt!
~Kidi85    02.02.2009 @13:49:30
dz
~DiamondRings    01.02.2009 @21:23:49
FNX
_______
rurka
~laurka91    31.01.2009 @22:12:30
cierpliwosci, to mi własnie brakuje :DDD
_______
S.s.s.s - Slovakia.ski.snowboard.snow <333 !!
~Ahejka    28.01.2009 @00:05:14
Dzieki
_______
"Śmiechu mi trzeba...!"
~gawron103    27.01.2009 @09:06:07
a dziękuje ;d
~bymarie    25.01.2009 @23:49:41
uhuhuhuuuuuhu dziekuje:P
~Waco    25.01.2009 @20:02:36
nie ma za co Ciekawa galeria, będę podglądał
~HitmaNeK    20.11.2008 @23:34:33
nie wiem
~Karata    18.11.2008 @21:08:32
dzięki
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt